امير عليامير علي، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات خوب امیر علی

امير علي جان تولدت مبارك

1391/5/8 18:46
344 بازدید
اشتراک گذاری

 

                شکلکهای جالب آروین       شکلکهای جالب آروین                     شکلکهای جالب آروین

من یک مادرم

و بالنده به خویش از اینکه به موجود نازنینی چون تو زندگی بخشیده است. 

پسرم اميرعلی ،قشنگ ترین تجربه زندگیم ، بیا و

"لحظه اي با من باش تا به باغ چشم تو پنجره ای باز کنم
از تو شعر و قصه و ترانه ای ساز کنم
شعری هم صداي بارون رنگ سبز جنگل و آبي دريا

قصه ای به رنگ و عطر قصه های عاشقای دنيا
از يه لحظه تا هميشه، ميشه از تو پر گرفت تا او ج ابر ا
کوچه پس کوچه شهر و با خيالت پرسه زد تا مرز فردا
لحظه ای با من باش. از طرف ماماني
هورا

شاهزاده من

یک سال با گرمی وجودت به زندگیم گرما بخشیدی با لبخندت روزهایم را زیبا کردی و با بودنت آرامشی شدی برای تمام لحظه هایم.

فرشته نازنین من سپاس خالق هستی را که هستی را به من بخشید. برایت تمام زیباییها و شادیها را آرزو دارم. برایت خوشبختی و سلامتی،روزهای آبی و پر از آرامش آرزو دارم.

وجود من، لبخند، همیشه بر لبانت و غم و اندوه از تو دور باد.

تولد یک سالگیت مبارک، بودنت مبارک، همیشه شاد باشی و تندرست.

                                                                                                      مامانی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نانازیا
20 بهمن 90 16:04
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir