امير عليامير علي، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات خوب امیر علی

عاشقانه هاي من و امير علي

1391/5/31 12:06
167 بازدید
اشتراک گذاری

امير علي تمام زندگي ما

امروز يكي از بهترين لحظات رو با امير علي عزيزم سپري كردم و گفتم براي اينكه تو خاطرم بمونه حتما اين مطلب رو بنويسم. اين روزها كه امير علي ما بلبل زبوني و خوش صحبتي رو شروع كرده دوره جديدي از لذت بردن من و بابايي مهربون از پدر و مادر بودن شروع شده. از بيان شيرين كلمات و البته اشتباهاتي كه بسيار دوست داشتنيه تا اظهار نظرها و بيان جملاتي كه شمارو برا ي چند لحظه ميخكوب ميكنه ، گاهي براي خودش شعر مي خونه و گاهي به زبون خودش حرف مي زنه و بعضي اوقات من رو وادار ميكنه تا دنبالش برم تا چيزي رو كه دستش نمي رسه، با كمك من برداره . بچه كه بود وقتي چيزي رو بهم ميداد و من تشويقش مي كردم كلي ذوق مي كرد و تا يك ساعت قاب عكسشو ميداد به من تا من تشويقش كنم، اصلا از اينكه تشويقش كنم خسته نميشم . جديدا ياد گرفته زود اخم مي كنه، الهي مامان قربونت بره، عاشق اخم كردناتم عزيز دلم. در اين ميان رشد عاطفي امير علي هم در كلماتش مشهوده ومن امروز يكي از نابترين تجربه هام رو با امير علي داشتم. مشغول نوشتن مطلبي بودم كه ديدم اومده داره منو نوازش ميكنه و ميگه ناژي ناژي وبعد با يك محبت زياد من رو بوسيد. خوب من هم مثل هميشه كلي ذوق كردم ، امير علي جان تو خيلي مهربوني منم عاشقتم خيلي دوست دارم. و بعد در حالي كه به من با يك گردن كج و ژست مهربون نگاه مي كرد گفت مامان مامان بعد دومرتبه بوسم كرد و كلي ذوق كرد . نميدونم شايد اونم ميخواست بهم بگه تو هم مهربوني، منم دوست دارم.

چون وقتي براي خوابوندنش بعد از ظهر كنارش دراز كشيده بودم و چشمهام رو بسته بودم دوباره شروع كرد به نوازش كردنم و اينبار پشت سر هم ميگفت ناژي ناژي ناژي .... و البته اونقدر لذت بخش بودكه من هم خوابيدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرشام
28 مرداد 91 14:27
رای گیری روع شد دوستای گلم اگر دوستم دارید میشه به گل پسر من که عیدی نوروزم ست رای بدین تو نظرات بخش زیر شماره 24 ( گل پسر من ) رای بدید http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php یادتون نره دوستای گلم شماره 24 از همه ممنونم