امير عليامير علي، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات خوب امیر علی

ستاره زندگیمون ، امیر علی

1391/12/14 13:04
241 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر داشتن تو زیباست امیر علی جان

روزهای زندگی ام گرم میگذرد با تو ، به گرمای لحظه هایی که تو در آغوشمی با تو گرم هستم و نمیسوزد عشقمان، ای خورشید خاموش نشدنی. همچو یک رود که آرام میگذرد،عشق ما نیز آرام میگذرد و تویی سرچشمه زلال این همه عشق، تمام لحظه های زندگیت همواره زلال باشد ،ثانیه هایی که پر از عطر و بوی عاشقیست ای جان من ،مهربانی و محبتهایت،کودکیت و عشق این روزهایت،امیدی است برای خوشبختی فردایت پسر گلم.میدانم همیشه همینگونه که هستی خواهی ماند،مثل یک گل به پاکی چشمهایت،به وسعت دنیای بی همتایت
 امیر علی جان تو را دوست دارم در این حال و هوای زمستانی،امواجی از یاد تو را میخواهم در دریای خاطره های به یادماندنی.همنفسمی، ایکه با تو یک نفس عاشقتم. همزبانمی، ای که با تو یک صدا برایت احساسات مادرانه و عاشقانه ام را میگویم. حرفهای زیادی است  بین من و چشمانت، که در این صحبتها میتوان یک دنیا عشق را خواند . چه با شوق میخوانم چشمانت را و چه عاشقانه گرفته ایم دستهای هم را. گفتی مامانی دستهایت گرم است، گفتم عزیزم این چشمهای تو است که مرا به آتش کشیده است.همه ی دنیا فریاد عشق مادر و پسری را شنیده اند،هنوز هم نگاهم به نگاهت دوخته است،چقدر داشتن تو زیباست پسرک خوشگل من...
چه بی انتهاست قصر عشق تو و من .چه خوشبختم از اینکه اینجا هستم در کنار تو و بابایی ، در کنار تو تویی که برایم از همه چیز بالاتری و از همه کس عزیزتر ی. میخوانمت تا دلم آرام بماند امیر علی عزیزم. من در کنار تو و بابایی همیشه خوشبختم و به شما افتخار میکنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)