امير عليامير علي، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات خوب امیر علی

پسر فوتباليست

1391/6/18 10:23
308 بازدید
اشتراک گذاری


 شيرين و مهربان و دوست داشتني تر از هميشه ! عزيز دلم با همه ي آدم هاي دور و برت زود ارتباط برقرار ميكني ، بغل كسي به راحتي نميري ولي با لبخند زيبايت دل همه رو به دست مياري .  وقتي منو گاز ميگيري به نشانه گريه دستامو روي چشمام ميزارم و صداي گريه كردن در ميارم و تو سريع دستاي منو كنار ميدي و ميگي نازي نازي و بعد با يه محبت زياد مامانو بوس ميكني .

 تازگيها هر موقع كه بابا بهرام بخواد بره بيرون ، دنبالش گريه ميكني و حتي براي آماده كردن و لباس پوشيدن هم حاضر نيستي كه تو بغل من باشي !! امان از دست تو كه جديداً هركلمه اي رو كه بهت ميگيم عينا" تكرار ميكني . كه وقتي كاري ميكني و بهت ميگم بي ادب فورا" برميگردي و ميگي بي ابد.  ديروز بعداز ظهر وقتي بابايي از فوتبال اومد خونه حاضر شديم و با هم رفتيم پارك و اونجا بابايي زنگ زد به عمه مينا و عمو علي و زن عمو اينا هم اومدن، پسر گلم اين لباسهاي ورزشي كه پوشيدي عمو علي از منيريه برات خريده خيلي دوست داشتم لباس بارسلونا رو برات ميخريد ولي عمو گفت كه پيدا نكردم و مجبور شدم اينارو برات بخرم. دست عمو درد نكنه. خلاصه اينكه ديروز تو پارك كلي بهت خوش گذشت و با بابايي رفتي سوار سرسره شدي و حسابي تاب بازي كردي شيطون بلاي من وقتي گربه ها رو مي بيني با انگشت اشاره سعي داري كه به ما هم نشونشون بدي و مدام پشت سر هم ميگي پيشي پيشي ، و يا ميگي ( گوبه) .الهي من فداي تو بشم ، 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)