امير عليامير علي، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات خوب امیر علی

امير علي جان: امپراطور كوچولوي مامان وبابا

1391/12/14 13:10
227 بازدید
اشتراک گذاری

روز ميلادت مبارك اى ستاره ى آسمان قلبم تو اى تك واژه ى پر معناى وجودم چه خوش اومدى تا منومتحیر کنی تو روز تولدت، امیر علی جان منی که با هر ثانيه طلوع چشمانت غروبى غم انگيز در دلم رخ مى دهد گاه و بى گاه به اين مى انديشم كه تو الان داری چیکار میکنی ، یا به قول خودت که میگی مامانی ( من دارم چیکار میکنم ویا با اون لحن زیبات میگی مامانی من دارم کجا میرم ) به اين مى انديشم كه خدا چه زیبا تو رو متولد كرده تا روزى چنان مرا عاشق كنى كه با هر لحظه نديدنت ديوانه وار دلم برات یه ذره بشه!چه زیبا تو را خلق كرده تا نگاهت وجودموتسخير كنه و لبخند قشنگت چشامو گریون کنه و هرچه در توست همه و همه آنقدر خوش و نيكوست كه جز تپش قلبم چيز ديگرى ندارد... روز تولدت شاد باشه برات اى عشق زندگیم! تولد تو تولد همه ى خوبى هاست تولد تو آغازیه براى يه دنيا مهربونی و احساس روزهاى قشنگ زندگى...    گاهی وقت ها... اگر هزاران کلمه رو هم قربونی کنی نمیشه  ...  پس بهتره با ((تموم قلبت )) حق مطلب رو ادا کنی  امشب شب تولد بهترینمه... و تبریک تولدش حتی گوشه ای از احساسم رو نمیتونه نمایان کنه  ولی خیلی ساده به پاس تموم بودنات و شیرین زبونیات فقط میتونم بگم :  "دوستت دارم " امیر علی عزیزم .

 




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

طراح بنر لوگو ارم نشان .........
21 بهمن 91 12:25
سلام خسته نباشید وبلاگ قشنگی دارید امیدوارم فرزندتان همیشه سالم وخندان باشد تغییر هیدر بالای وبلاگ شما با عکس کودک دلبندتان عکس های کودک خود را برای ما بفرستید با کیفیت بالا باشد وسایز بزرگ هم باشد مشکلی ندارد در زود ترین زمان وکمترین زمان تحویل شما خواهیم داد مبلغ 2000هزارتومان و در یک روز تحویل خواهیم داد با اوردن ی مشتری برای ما شما فقط 1000تومان پرداخت کنید به وبلاگ من سر بزنید نظرات خود را هم برای ما بزارید موفق باشید