امير عليامير علي، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات خوب امیر علی

تولد دو سالگي

1391/11/14 15:19
277 بازدید
اشتراک گذاری

 تو یک رویایی امير علي جان که حقیقت داشتنت معرکه است ، داشتن یکی مثل تو معجزه است ،امروز روز میلاد دوباره تو است و من خیلی خوشبختم از اینکه مال منی…
جز این احساسات چیزی در دلم نمانده ، این هدیه تا آخر عمرم در دلم مانده که دوستت دارم و قلبت این شعر عاشقانه را تا آخرش خوانده ….
شعری با عطر احساست ، به لطافت دستانت، به زیبایی چشمانت ، هدیه من به تو در روز میلادت
تویی قطره بارانم که گلستان کرده ای باغ وجودم را و امروز یک روز مقدس است که مدتها به انتظار آمدنش نشستم …
                                       تولدت مبارک عشق من.

نفسم زندگیم یکی یدونم امشب یک شب خیلی خوبی برام بود به همه خیلی خوش گذشت مخصوصا به تو گل پسرم حسابی شیطونی و شیرین زبونی کردی بزن وبکوب واسه جیگرمون راه انداختیم دست دايي مجيد و پسر خاله سجاد و پسر خاله سعيد و دختر دايي ريحانه  درد نکنه کلی رقصیدن و مجلسو  گرم کردن از همه مهمتر دست مامان بزرگ فرنگيس درد نکنه خیلی کمکم کرد نذاشت دست تنها بمونم وگر نه از عهده این همه کار بر نمی اومدم  دست خاله آفرين  درد نكنه كه برات يه دوچرخه خوشگل خريد و كلي باهاش بازي ميكني مباركت باشه پسر خوشگلم چقدر بهت مياد. خاله ها همشون بهت پول دادن دستشون درد نکنه شام هم زرشک پلو با مرغ بود .بالاخره همه کارارو تموم کردیم الانم وقت کردیم نشستیم پشت کامپیوتر تا عکسای خوشگلتو تو وبت برات بزارم                                                      امير علي گلم سومین بهار زندگیت مبارک ایشالا120 ساله بشی آرزوی همیشگی من و بابایی، دلت همیشه شاد و لبت خندون و تنت سلامت باشه و هیچ وقت غبار غم به دلت نشینه الهي آمين

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)