امير عليامير علي، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات خوب امیر علی

روز مادر

1392/2/14 13:34
154 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روزِ توست، ای مهربان‌ترین فرشته‌ی خدا.

بگو چگونه تو را در قاب دفترم توصیف کنم؟
صبر و مهربونيتو  چطور تو ابعاد کوچيک ذهنم جا بدم؟ اون زمون که خط خطی های بی‌قراریمو با مهر و محبّتت پاک می‌کردی و با صبر و بردباری کلمه‌ به کلمه ی زندگيو به من دیکته می‌گفتی خوب به خاطرم مونده . و من بازم فراموش می‌کردم محبت تشدید داره. تو تموم مراحل زندگی، قدم به قدم، هم پای من اومدی، بار ها به زمین افتادم و هر بار با مهربونی دستمو گرفتی. آری، از تو آموختم، حتی در سخت ترین شرایط، امید رو هرگز از یاد نبرم. یادم نمی‌ره چه شب ها که تا صبح بر بالینِ من، بوسه بر پیشونیِ تب دارم می‌زدی و چه روزها که با مهر مادرانه ات لقمه‌های عشق را در دهانم می‌گذاشتی

و من باز لجبازتر از همیشه دستتو  رد می‌کردم! وقتی بوسه بر دستان چروکیده ات می‌زنم، یاد کودکی‌ام می‌افتم که همیشه به خاطر لطافت دستات به همه فخر می‌فروختم و حال به خاطر خشکی دستات با افتخار می‌گم این دستان مادر منه که تمام زندگیش رو به پای من گذاشت؛ من با نوازش همین دست ها بزرگ شدم و امروز با تمام وجودم می‌گم: ♥مادرم مدیون تموم مهربونیاتم  و  کمی کمتر از آنچه تو دوستم داری، دوستت دارم♥ اول از همه روز مادرو به مامان گلم , تبریک می گم و دوست دارم بهش بگم که تو تمام زندگیم فرشته ای مثل تو ندیدم  , فرشته بی همتای من ,روزت مبارک تو بهترین مامان دنیایي.

گفتن روز مادر خیلی خوبه اما از وقتی که خودم مادر شدم برام جلوه ديگه اي داره. نه از جهت اینکه حالا به من هم تبریک گفته میشه، بخاطر اینکه حالا من می‌تونم به افتخار مادر شدن فکر کنم و به لطف و محبت اونهایی که همراه من تو این مسیر هستند، امير علي  و بابای مهربون!

مادر بودن عشقی رو به من نشون داد که كه هيچوقت حس نكرده بودم. عالمی از خوشی و روزهایی سرشار از هيجان و دلبستگي , همینکه  مادر پسرك خوشگل و مهربونی باشی که روزی هزار بار برات زبون ميريزه بغلت ميکنه و حرفهاي بامزه ميزنه و ذوق ميکنه و بوست ميکنه و بهت ميگه مامانی هزارتا د وست دارم،  و یا وقتی مشغول کاری هستی بیاد کنارت بشینه و بگه ماماني بيا با هم صحبت كنيم ، و زماني كه ازت بپرسم پسرم اسمت چيه به حالت اينكه بخواي ماماني رو دست بندازي بگي ( گيدو)  و بعدش بزني زير خنده و اونوقته که دیگه طاقتم تموم میشه و میام حسابی بغلت می کنم و بعد در حالی که به من نگاه ميكني و میگي ماماني يه دونه به من چيپشي ميدي , خب حالا حال منو تصور کنید , تو آسمونام اصلاً اینجور وقتا با شنیدن این چیزاااا خودمو زمینی حس نمیکنم كلا تو آسمون در حال پرواز هستم. قربون اون شيرين زبونيات برم ، عاشقتم.

دوستای نازنین و مامانای مهربونم روزتون مبارک

اگه مادر شدین سالروز مادر شدنتون مبارک 

اگه یه ذره دیگه قراره مادر بشین , پس پیشاپیش روزتون مبارک 

اگه هنوز قصد مادر شدن ندارین , روز زن رو بهتون تبریک میگمممم

خلاصه روز همهء دوستای مهربونم و مامانای گل مبارک 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)