امير عليامير علي، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات خوب امیر علی

روز پدر

1392/3/30 14:56
162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امير علي جان

در حالی برايت اين مطلب رو می نویسم که خيلي وقتا دلتنگ ديدارت ميشم و دوست دارم حضور گرمت رو بيشتر احساس كنم و این حال منو خوب می کنه حتی خوب تر از همیشه و درست مثل همون روزهای اولی که تو رو دیدم و عاشقت شدم، سخت مشتاق داشتن دستان گرم تو هستم پسرم .

دستهايي که روزهای سخت بی قرارمو آروم می کنه .دستهايی که دلم می خواد روی چشمام بذارم و احساس كنم دستهاي گرم كوچولوتو.

پسرك دوست داشتني من،

زمان به وقت چشمان خوشگل تو ،سوم خرداد سال ١٣٩٢ شمسی و به عبارتی دیگر سيزدهم رجب  سال ١٤٣٤ قمری است . و نشانی دقیق ترش آنکه ، امشب شب میلاد فخر کائنات جهان ، الگوی شجاعت و شهامت ، حضرت علی (ع) است . و چه زیبا به نام « پدر» نامگذاری شده.

مطمئن هستم معنای زیبای پدر را می دانی .

پدرهمان کسی است که تلاش می کند تا یک زندگی آرام ، مثل آرامش یک خواب بلند برایت بسازد، و یک زندگی شیرین مثل شیرینی یک روز قشنگ را برایت خلق کند .

پدر همان كسي است كه درتندباد روزهای زندگی، شجاعت پذیرفتن مسئولیت کسانی غیر از خودش را دارد. کسی که نه تنها درجمع بلکه درخلوت خودنیز فرصت شکستن و تهی شدن را ندارد. آنکه کوه صبرست برای تکیه کردن ، سایه دادن و به قله رسیدن .

 پدر همان کسی است که حتی وقتی بزرگتر می شوی می خواهی کودکی باشی تا به هر بهانه ای به آغوش غمخوارش پناه ببری و بجای آنکه بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی ، آسوده اشک بریزی .

پدر کسی است که وقتی خسته و درمانده از سر کارش می آید از دیدنت ذوق می کند و با لبخندی عاشقانه ، دستی برایت تکان می دهد و تو را به آغوش خودش فرا می خواند .

امير علي جان،

رابطه ها زمانی زیبا می شوند که برای یاد کردن هیچ دلیلی جز دلتنگی نباشد، زیبایی زندگی این است که ندانی و دعایت کنند، نبینی و نگاهت کنند، نشنوی و صدایت کنند، متوجه نباشی و دوستت داشته باشند....

مگه نه؟!

ممکن است شاهزاده ی رؤیاهایت را پیدا کنی، اما پدرت همیشه پادشاه تو خواهد ماند"

همسر مهربانم و پسر دوست داشتنی ام ،

شاید سکوت میان کلامم باشید و دیده نشوید ، اما من شما را احساس می کنم ، شاید هیاهوی قلبم باشید و شنیده نشوید اما من شما را نفس می کشم ، شاید در دلم باشید و با لبی خاموش صدایتان کنم اما من شما را دوست دارم .          بابايي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)