امير عليامير علي، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات خوب امیر علی

دل نوشته ی ماه مبارک رمضان

1392/4/22 11:42
155 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به ماه مبارك رمضان

 میشه بوی  رمضان رو که  تمام  فضای دل رو پر کرده رو استشمام کرد . اگه یک قدم ...یک پله.... با اخلاص برداریم مثل بنده های مخلصش به رمضان واقعی  مي رسیم. قربون این خدا برم دوباره این فرصت رو برای بنده هاش به وجود آورد تا کاسه های گدائیشون رو به طرفش دراز کنند،خدائی خیلی مهربونه، کاش یه ذره قدر بدونیم.

امير علي جان در ماه رمضان مهمانی بزرگی هست که خدا برامون تدارک دیده و ما هم اگرخداقبول کنه یکی ازمهمانان خدا محسوب می شیم.
امير علي جان ميدوني با شنیدن ماه رمضون یاد چی می افتم من که بچه تر بودم با شنیدن ماه رمضون یاد زولبیا بامیه می افتادم  یاد حلیم و یاد آش رشته و آش دوغ، چه صفایی می داد . دم اذون مغرب وقتی که سفره ی افطار پهن می شد می رفتم از هر کدوم از افطاری ها با انگشتم مزه ی تک تکشون رو می چشیدم اما مزه ی هیچکدوم از اونها به مزه شنیدن صدای ربّنای شجریان نمی شد اون هم وقت افطار .اون موقع یعنی اون وقتی که کمی بچه تر بودم معنای آواز و دعایی که شجریان می خوند رو نمی دونستم اما بعدها كه معنيشو فهميدم، مزه اش چندین برابر شده (( رَبّنا اِغفِرلَنا ذُنوبَنا)) یعنی پروردگا را گناهان ما را ببخش و بیامرز .
وقتی یک کم فکر می کنی می تونی معناهای دیگه ای رو هم برداشت کنیم این که لازمه ی بخشیده شدن گناهامونه ، گناه نکردنه ، خود سازی کردنه ، که بعد از ۱۱ ماه در این ماه به استراحت می پردازه و جسممون بعد از ماه رمضون تنظیم می شه یعنی خوب ساخته و خود سازی می شه ما این اخلاق و اعمالمونه که باید خوب ساخته بشه یعنی باید ساختمون ایمانمون را حسابی درست کنیم که تو مرحله ی اول، نماز چون ستون این ساختمونه، یعنی باید بخونیمش اون هم اول وقت .

خدایا ، صد هزار مرتبه شکرت که این فرصت دوباره رو دادی که با تمام وجود صدات کنیم خیلی ها اسیر خاک شدند و دیگه این لحظه ها رو درک نمیکنند . خدا يا به ما  توفیق درک لحظه لحظشو بده ، توفیق درک شب قدر رو،

بذار شب قدر امسال با همه سالها فرق کنه ...

 الهی!توفیق بده رمضان امسال اسمهاي قشنگت از همه وجودم پربشه....فرصتبده رمضان امسال شب قدر را قدر بدونم و درک کنم ....توفیق بده وقت سحر لحظه دلدادگیم باشه....ازلحظه سحر تا افطار تنها ذکرم برای تو باشه، لحظه اخر غرق دروجودت  بشم....عید فطر با تمام وجودحس کنم که 11 ماه باقی مونده رو هم رمضان خواهم دانست....خدایا! کمکم کن ماه رمضان امسالبرای من هم ماه رمضان باشه و 11 ماه باقی مونده رمضانی بمانم.چون تولحظه به لحظه این ماه گنجکاشته شده فقط باید طالب باشی تا بهت مثل آب خوردنبدهند خدایا خوبات که جای خود رو دارند ، اینبدا هستند که محتاج یک نگاه مهربون تو هستند، پس بهحق خودت دریغ نکن.

                                                             از طرف بابايي

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)