امير عليامير علي، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات خوب امیر علی

حس خوب

1392/5/15 14:49
148 بازدید
اشتراک گذاری

بگذار و بگذر ...

هر روز و هرشب تمام نداشته هام رو مرور میکنم تا یادم بمونه که چه چیزهایی نداشتم و الان دارم ... ياد گرفتم  هیچوقت به داشته هام تو زندگی دل خوش نکنم و حسرت نداشته هام رو  نخورم ... ياد گرفتم  گاهی ببینم و دل نبندم ..بگذارم و بگذرم .تمام تلاشم اینه که اینها رو به امير علي هم یاد بدم .

خداي مهربونم گاهی که دلم از این و اون و اطرافيان نزديكم ميگيره فقط و فقط به آسمان مینگرم و کمی با تو درد دل میکنم . خدا جون اينو ميدونم كه بیشتر از همیشه به تو نیاز دارم ... برای بودن, گاهی لازم است که نباشی!  شاید نبودنت, بودنت را به خاطر آورد...  و دوری همیشه دلتنگی نمی آورد....فراموشی همين نزدیکیهاست !

 روزهای زندگیم میگذره... روزی گرم روزی هم سرد .... واخیرا هرچه که روزهای زندگیم میگذرند دلتنگ و دلتنگتر از قبلم ...انگار دیگه داشته هایم هم که بیشتر از نداشته هایم شده ان حالمو خوش نمیکنه ... نمیدونم چرا ؟! شاید به خاطر اینه که خیلی وقته دیگه به گذاشتن و گذشتن فکر نمیکنم...

 این متن رو جایی خوندم و خوشم اومد

بی خیال نداشته هایت ...

 بی خیال دلتنگی هایت ...  

 بی خیال هر چه که خیالت را نا آرام میکند  ...  

 به من بگو ببینم ....

امروز نفس کشیده ای ؟ 

 آری ؟   پس خوشا به حالت .  

   عمیق نفس بکش ... عمیق عشق را ... زندگی را ... بودن را ... بچش ... ببین..لمس کن 

 و با تک تک سلولهایت فریاد بزن " معبود من شکر که مرا جان بخشیدی "

امير علي جان پسر گلم

حس خوبی بهمون دست میده وقتی که کار خوبی انجام میدی و برای تشویق خودت میگی : آفرین پسر خوب !  ببين من چه پسر خوبيم حس خوبی بهمون دست میده وقتی بابايي و ماماني رو آروم صدا ميكني و ميگي بيا كارت دارم! حس خوبی بهمون دست میده وقتی تو خیابون دستامونو میگیری و ميگي بابايي، ماماني بيا بدوييم و وقتي ميگيم بسه ميگي نه بس نيست و مارو مجبور ميكني كه بازم با هم بدوييم !حس خوبی بهمون دست میده وقتی تفنگ رو به طرف ما میگیری و میگی : بمير  و ما هم به نشانه تير خوردن خودمو نو ميندازم زمين. حس خوبی بهمون دست میده وقتی ترانه های برنامه فيتيله رو از بری و گاهی در عالم خودت می خونی .و چقدر شیرین میخونی!عشقی بخدا امير علي !حس  خوبی بهمون دست میده وقتی مثلاً تو خونه ضبط رو روشن ميكني و ميگي ناناي ناناي و شروع ميكني به رقصيدن و بعدش مثلاً ضبط رو خاموش ميكني. حس خوبی بهمون دست میده وقتی كه ميري قايم ميشي و صداي گربه در مياري تا من و ماماني بيايم پيدات كنيم . ويا مثلاً موتور ميشي و شروع ميكني به حركت با سرعت و بعدشم ميگي ببين من سرعتي رفتم. و يا تازه گيها ياد گرفتي برامون جوك تعريف ميكنيو مارو ميخندوني( جوك : يه روز دوتا گوجه داشتن ميرفتن يكيشون ميگه مواظب باش داره ماشين پورت يا جوك : دوتا فيله ميرن بالاي درخت، شكارچيه ميخواد شليك كنه يكي از فيلا ميگه نكشي مارو ما گيلاسيم )

کاش قدرت درک این رو داشته باشیم اینکه روزی کی  بودیم   و چی خواستیم  واز چه کسی خواستیم  ... یکی اون بالا بالاها صدامونو شنیده و جوابمون رو داده .. پس مغرور نشیم به داشته هامون و ناشکر به نداشته هامون ..!  بدونیم که خداوند به هر که هر آنچه بخواد  هر اندازه ! بی بهانه عطا خواهد نمود! فقط و فقط باید شکر گذار داده او باشیم . !روزی تمام خواسته مون از خدا همین پسرک شیرین و قند عسل بود ..همین امير علي عزيز که خيلي وقتا باعث ارامشه. امیدوارم بتونيم اونجور که خدا ازمون خواسته شکر گذار او باشيم .خدایا ! خداوندا ! ای خالق امير علي کمکمون کن تا بتونيم اونطور که باید و شاید این فرشته پاک و معصوم رو تا اونجا که بشه راهنمایی و هدایت کنيم... این روزا تمام تلاشمون تو زندگی همینه.!بتونيم خوب و درست امير علي رو تربیت کنيم. 

                                                                              آمین یا رب العالمین  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شايان و پرنيا
15 مرداد 92 13:21
اي جووووونم چه خوشگله گل پسر ماشالله به جونش ماماني عزيز دخترم تو جشنواره زيباترين كودك ايراني شركت كرده . لطفا براي ديدن عكسش به وبلاگمون بياين و اگه از عكسش خوشتون اومد با راي دادن بهش خوشحالمون كنيد . منتظر حضور گرمتون هتسيم
مامان وبابای امیرعلی
پاسخ
من بهش راي دادم اميدوارم تو مسابق اول بشه.