امير عليامير علي، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات خوب امیر علی

احساس قشنگ

1392/3/4 12:57
148 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام امیر علی جان

امروز که مهمان دل تو هستم بیست ششمین روز از اسفندماه 91 است ، پسر گلم کم کم داریم روزهای پایانی سال 91 را پشت سر میگذاریم و به فصل بهار نزدیک میشویم، بوى بهارمی‌آید، بوى نوروزى پرشکوفه، هواى تازه ی این روزها و جوانه‌هاى روییده بر شاخه‌ها گواه رسیدن بهار است بهار نغمه ی موزون باران است چقدر همه چیز ، زود می گذرد  و چقدر زود دیر می شود.

امیر علی جان

الان که در کنارم هستی ومن عاشقانه می خوانمت ، و با احساس قشنگی که نسبت به تو و  بابایی دارم  ، در این روزهایی که باید خداحافظی کنیم با سال 91  ، غصه ای ندارم وقتی دستانم در دستان توست و صدای گام های کودکانه ات را می شنوم که در حال دویدن به سمت من هستی و مشتاقانه بغلم میکنی و صورت مامانی رو بوس میکنی و میگی عید شما ممانک ( مبارک ) گویی به پیشواز سال نو رفته ای و فردا که به سراغت خواهم آمد از لذت داشتن تو ، خدا را سجده می کنم و یاد آوری میکنم روزهای خوبی رو که با هم داشتیم ، مخصوصا لحظاتی را که شاید یادت نباشد .

عزیز دلم ؛ امیر علی جان

شاید تو یادت نباشه ، اما من و بابایی فراموش نمی کنیم  نخستین دیدارمان را ، جایی که شیرین ترین لحظات عمرمان با آن عجین شده است و با آن پیوندی ناگسستنی خورده است.

شاید تو یادت نباشه ، اما ما فراموش نمی کنیم آن لحظاتی را که سرمان را بالا می گرفتیم و از داشتن تو احساس غرور میکردیم. بخصوص در سه ماهگیت که تازه فهمیدیم دیگه رنگ چشمات نمیره و همیشه همینجور آبی خوشگل میمونه . 

شاید تو یادت نباشه ، اما ما فراموش نمی کنیم روزهایی را که به بهانه قایم موشک بازی دستامونو روی صورتمون میذاشتیم و از لای انگشتامون یواشکی تو را نگاه می کردیم .یا باکمک بابایی با چادر مامان خونه درست میکردیم و تو میرفتی اونجا قایم میشدی و بلند میگفتی من کوشم؟

شاید تو یادت نباشه ، اما ما فراموش نمی کنیم ، حال خسته مونو  که در روزهای با تو بودن خوب می شد آنقدر حرفای قشنگی میزدی که همه خستگیمون در میرفت.

شاید تو یادت  نباشه ، اما ما خوب می دونیم این روزها رو که با بلبل زبونیت دل همه رو میبری و مدام کارایی میکنی که همه از تعجب شاخ در میارن.

این روزها روزهای  خوشبختی  ما ست سینه ام را پر از عطر تو می کنم و به آسمان خیره می شوم می خواهم فریاد بزنم که خدایا به خاطر همه چیز ممنونم خدایا شکرت از این همه موهبت که نصیب ما کردی خدایا شکرت به خاطر سلامتی که به ما عطا کردی . پسر گلم من در کنار تو و بابایی  خوشبخت ترینم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)