امير عليامير علي، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات خوب امیر علی

شب قدر، شب یلدای عاشقان

1392/5/7 12:33
142 بازدید
اشتراک گذاری

امشب ایوان نجف را غم گرفته

                                                     شاید فاطمه درآن ماتم گرفته

خداوندا می خوام دوباره متولد بشم

این شب ها بهترین زمان برای تولدی دوباره است

خدایا وقتی به گناهانم ،زندگیم ،خطاهایم ،سخنان گزافه ام  فکر می کنم دلم می گیره

وقتی به سیرت گناه آلودم و به خیانت هایی که در حق خودم روا داشتم فکر می کنم دلم می گیره.

ودر مقابل  وقتی به عظمتت ، رحمانیتت، ستاریتت،فكر مي كنم آرامش پيدا ميكنم

خدایا وقتی به مغفرتت فکر می کنم احساس تولد دوباره می کنم.

ای خدا این شب ها می خوام با دلی پاک به درگاه تو بيام و در مورد چیز هایی که می دونی و از اونا آگاهی اعتراف کنم و با پای خودم به درگاهت بيام تا شاید از جرم من كم كني و شک ندارم که اینقدر خوبی ای خدا جون که وقتی حلقه زدن اشک رو تو چشمام احساس می کنی می فرمایی : ای فرشتگان من گناهان او را مانند بچه ای که از نو متولد شده است بریزید که من طاقت گریه بنده ام را ندارم این همان بنده ایست که هنوز هم با تمام گناهانش امید فضل مرا از دست نداده و دست نیاز به سویم دراز کرده است دستهایش را خالی نگذارید.

البته خدا جون هر چه قدر از فضل و كرمت بگم می دونم بسیار كم گفتم ، می دونم به من فطرتی پاک و روحی صیقل داده شده دادی و به من سخت افزاری دادی تا سیرت پاکم رو بسازم و من قدر این نعمتهاي تو رو ندونستم و بجای سیرت پاک سیرتی آلوده رو به درگاه تو آورده ام ، ولی ای خدای بزرگوار این گناهان را به من نگیر و این بار هم زمن بگذر .

 درمانده‌ام و پریشان، از بار سنگین گناهانی که به دوش می کشم.گناهانی که خواسته و ناخواسته مرتکبشان شده‌ام و فراموش کرده‌ام که از گنه کارانم و شاید به قدری با گناهانم همنشین شده‌ام که فرقشان را از ثواب و درستکاری از یاد برده‌ام.و این لحظات، فرصتی است برای پاک شدن، برای بیدار شدن از غفلت و برای عاشق شدن و این شب‌ها، شب یلداست.و یلدا طولانی‌تر شب سال است و یلدای رمضان، طولانی‌ترین شب عاشقان معبود بی‌همتا.

و علی(ع) عاشق‌ترین عشاق است و عشق را چه زیبا معنا کرده او عشق را در محراب و با خون خود به معشوقش عرضه کرد و مظلومیتش را جاودانه . دوستان ني ني وبلاگي در این شب‌های رحمت و مغفرت یاد  من هم باشید. التماس دعا

به قول شاعر:
"اگر یادتان بود و باران گرفت، دعایی به حال بیابان کنید."
که تشنه‌ی قطره‌های حیات بخش معنویت، از آسمان رحمت خداوند هستم.......هستیم همه........ 

 عاجزانه التماس دعا که آنچه به صلاحم است از سوی "دوست" برایم رقم بخورد:دوست و دوستدار بهترین ها برای  همه ی شما : باباي امير علي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)