امير عليامير علي، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات خوب امیر علی

آرزوي مادر

1392/5/12 14:34
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم !امير علي مامان  ! روز به روز شیرین تر و دوست داشتنی تر ازقبل می شی و منو میبری به روزهای خوش کودکی و نوجوانی خودم . عاشق دست ماماني شدي و مياي بازوي ماماني رو ميگيري و حسابي فشارش ميدي بعدشم ميگي:ماماني عاشق دستتم، انقدر بازوهامو فشار دادي كه دستام درد ميكنه . وقتي تو رو ميبينم ياد روزهای خوش و شیرین بازی و سرگرمی و شیطنتهای کودکانه که تمام دلخوشیمون بود مي افتم .گل قشنگم !  این نامه یا بهتره بگم این حرفها فقط و فقط برای خود تو نوشته شده و مختص خودته ! پس حسابی گوش کن و همه رو به خاطر بسپار . این حرفها و نکته ها برای تو پسرک شیطون و بازیگوش خودمه که فعلا هیچ  غم و غصه ای نداری و روز و شبت رو فقط به بازی میگذرونی امیدوارم که هیچوقت هم غم و غصه نداشته باشی و همیشه شاد بمونی اما دلبندم !تو یادت نیست و شاید هم هیچوقت نتونی به یاد بیاری که من برای داشتن تو دلی را به دریا زدم که روزی از آب هم واهمه داشت !!وبه خاطر مشكلات زندگي چند سال از داشتن فرشته زيبايي چون تو محروم بودم  مردکوچکم ! به خاطر بدست آوردن تو از همه چي گذشتم و خودخواهانه و با تمام وجود از خدایم تقاضای داشتن همه دنیا "تو"را نمودم و چه زیبا و بدون هیچ چشمداشتی پروردگار مهربانم این رو پذیرفت و تو شدی تمام دنیای من !

با خودم عهد بستم که حالا که خدا منوبرای تو و تو رو برای من آفریده  قدر این روزها ، شبها و دقایق روبدونم و تمام این ساعات را با عشق و محبت به تو سپری کنم . شاید گاهی از فشار زندگی و خستگی تو روناراحت کنم و یا داد بزنم  اما گل قشنگم بدون که اینها زود گذره و بعدبا اینکار خودم بیشتر از تو ناراحتم که چرا اینجور باهات برخورد کردم  !امير علي جان پسر قشنگم تنها خواسته ام ازت اینه که تا زنده ای زندگی کنی و شاد باشی و امیدوارم فردایی پر از عشق و امید داشته باشی .عشق به پروردگارت و پدر و مادری که حالا تو شدی تمام وجودشون . و امیدوارم که خدای خوبم آنقدر عمر به من عطا كنه که بتونم ذره ، ذره بزرگ شدن و قد کشیدنت رو ببینم و یاریت کنم .

آرزویم همه این است که در همه حال مراقب رفتار و کردار خودت باشی تا در زندگی به هر آنچه كه آرزو شو داري برسي ،نرنجی و کسی رونرنجونی و مهمتر از همه اینکه در زندگیت مغرور نباشی . !

شاید گاهی زندگی به وفق مرادت نباشه . اونطور که تو بخوای نچرخه اما با این وجود هیچوقت نا امید و دلگیر نشو! نترس! قوی باش و بدون که بعد از هر شکستی پیروزیه . کافیه که با برنامه ریزی دقیق و حساب شده جلو بری  ! همیشه کارهای مهمتر و اونهایی که اهمیت بیشتری دارند رو اول انجام بده و گاهی ناچاراًبرخی برنامه ها رو از زندگیت حذف کن! پس همیشه مراقب باش از زندگیت چي میخوای و چقدر میخوای !!! و یه چیز دیگه همیشه خاطرات خوش و شیرین زندگیت رو یادداشت کن تا گهگاهی از خستگی و فشار زندگی اونها رو بخونی و شاد بشی اما خاطرات بد رو نه بنویس و نه تو ذهنت نگهدار! بزار خاطرات بد کوتاه و زود گذر باشن و زود هم پاک بشن !

پسر گلم امير علي جان در آخر بدون که تا جان در بدن دارم پا به پای تو خواهم اومد . و مراقبت خواهم بود . تا روزی که مطمئن بشم که درسهام روآموختی و در زندگیت به کار گرفتی دوست دارم مسیر زندگیت رو خودت انتخاب کنی . اما در این مسير زندگي هیچوقت نمی تونم از اشکهام و دلتنگيام برای تو بگذرم ....واصلا نیازی نیست که در رسیدن به خواسته ات به من و عشق من به خودت فکر کنی ! نگران من نباش و به فرداها و برنامه هايي كه داري بیاندیش.  

و اگر هم خدایی نکرده به بن بست خوردی یا مشکلی برات پیش اومد دوباره به سوی من برگرد زیرا که قلب من همیشه و در همه حال فقط و فقط برای تو می تپه . و هنگامی که سیل مشکلات به تو هجوم بیاره نخواهم گذاشت که غرق بشی . تو مال منی  ! مال خود خودم !عزیزی و گرانبها ! با تمام وجودم دوستت دارم .و اینو همیشه یادت باشه : هر چی آرزوی خوبه مال تو ! خاطرات شیرینش هم برا تو ذهن من موندن کافیمه !

                                                                                         دل نوشته از طرف ماماني

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)